لبخند بر لبان رو به دریا می نگرم و فریاد می زنم : شادییییییییی ، زیبایییییییییییی ، عشقققققققققق ، محبتتتتتتتتتتتت ، من همه شما را دارم
خوشحالم پس خوشحال باشید
پس شاد باش
زندگی به هر صورتش قشنگه
این طور نیست ؟؟؟؟؟؟؟؟
خدا...ما را در سایت خدا دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 79