عواطف و احساسات

خرید بک لینک

خودم سرچشمه عواطف و احساسات خودم هستم ! به! به ! پس هر وقت خودم بخوام می تونم احساس بسازم و یا احساس خودمو تغییر بدم! گاهی وقتا فکر می کنیم بد حال بودن طبیعیه ، ولی گاهی شده برای خوشحال بودن دنبال دلیل می گردیم! واقعا چرا؟! همین الان خود خودم تصمیم گرفتم خوشحال بشم ! ولی نه از دیروز تصمیم گرفتم که خوشحال باشم ، یعنی معمولا خوشحالم ! از دیروز سال جدید برام شروع شد و بیشتر خوشحالم ! دفتر زندگیم هم تغییر دادم ! آفرین به خودم! من برای شادی و خوشحالی به دلیلی نیاز ندارم ! به پولی هم که خیلیا درگیرشن هم نیازی ندارم ! زنده ام پس باید خوشحال باشم ! اما خودمونیم یکی که نیست من رو بشناسه ! قبلنا فکر می کردم حتما باید اتفاق خاصی بیفته تا خوشحال بشم ! یا این که باید یه آدم شادی چون خودم باشه تا خوشحال بشم! حالا اون قدیما بود ، الان مهمه که جور خوشگلی فکر می کنم ، این که دلیلی برای خوشحالی لازم نیست ، خوشحال باش!

اما واقعا بعضی وقتا دیدین که یهویی احساسات منفی حمله می کنند به ما؟ گاهی نادیدشون می گیریم ! میگیم بیخیال !ولی این پروها مگه از رو می رن ! میتونیم از بین ببریمشون ، احساسات منفی رو می گم! اما ناقلا ها دوباره از یه راه دیگه و حتی به یه شکل دیگه ظاهر می شن ! گاهی با خودم می گم این دله رو بزنم به دریا و مثل موج شیرجه بزنم به دل این دریای احساسات !اما این جوری احساس تاسفه می آد ! منم خوشم نمیاد از تاسف! گاهی هم میگم باهاشون فخر بفروشم ! مثلا بگم " چیه فکر می کنی وضع تو فقط بد !" " وضع او داغون تر " اما من و فخر فروشی ؟! محاله ؟! اینه که خیره می شم به یه جا با خودم می گم : یعنی بهترین کار چی می تونه باشه ؟!چی می تونه باشه جز برخورد موثر در موقعیت و یافتن یه راه حل خوشگل ! گفتم که سرچشمه این احساسات خودمم پس خودم باید خوشگل تغییر کنم!

خدا...

ما را در سایت خدا دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 97 تاريخ: يکشنبه 18 اسفند 1398 ساعت: 5:44

صفحه بندی